Ook kliks voor Fotoworkshop De Ronde Venen tijdens Beursvloer

12 juli 2019

Vorig jaar bestond Fotoworkshop De Ronde Venen 20 jaar. Een mooie aanleiding voor een nieuw logo en dus ging men tijdens de Beursvloer op zoek naar een bedrijf dat een logo voor hen kon ontwerpen. Je zou verwachten dat het een match zou worden met een ontwerpbureau, maar verrassend genoeg bleek de marketingafdeling van Walraven B.V. ook over deze ontwerpkwaliteiten te beschikken. En zo was deze klik een feit.

“Wij zijn blij met ons nieuwe logo “ zo laten Jan Maassen en Joss Siebers van Fotoworkshop  De Ronde Venen weten. Na een briefing is  Babs van Stralen, Senior Graphic Designer  bij Walraven, aan de slag gegaan en heeft 3 voorstellen gemaakt waaruit er één gekozen is. Inmiddels wordt het nieuwe logo in al hun communicatie uitingen gebruikt. Zelfs in hun foto’s.
De tegenprestatie in de vorm van een fotoshoot in de fabriek van Walraven B.V. wordt binnenkort uitgevoerd.

“We zijn blij dat we hun hebben kunnen helpen met een nieuw logo” aldus Susan Versteeg namens Walraven B.V. Het bedrijf, dat altijd zeer betrokken is bij de samenleving, zal ook weer op 10 oktober aan de Beursvloer De Ronde Venen deelnemen.

 

Foto: Mieke van’t Schip- de fotovrouw